måndag 23 juli 2012

I nöd och lust

Jag är en funderare.
Jag grubblar, tänker och oroar mig, ibland lite för ofta.
Men är det någonting jag är säker på, 
så är det det här.
Det här kan jag, det här vill jag och det här kommer,
enbart från mig.
Från mig och djupet av mitt hjärta.

Jag är så otroligt tacksam, att jag får uppleva detta,
en gång till.
Den lycka du ger, är mer än ord kan beskriva.
Du må vara liten i mina ögon,
men du är otroligt stor i mitt hjärta.

Mitt varmaste välkommen in i vår familj.
Du är väntad, längtad och älskad.

Min Vilde.






Ni ger mig mer än det finns stjärnor på himlen,
Ni är mina frågor, Ni är mina svar
Ni är min ensamhet och Ni är min familj
Ni är min svaghet och Ni är min styrka
Ni är mina fall, Ni är mitt hopp
Ni är mina tårar och ni är min glädje

Ni är mitt liv.
Tack för att jag får vara ert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar